روند ثبت و ارسال سفارش در تولیدی لباس کودک آدرینا

از ثبت نهایی سفارش تا تحویل کالا به شرکت پست ۳تا۱۰ روز کاری زمان خواهد برد و زمان تحویل آن از اداره پست به گیرنده بسته به شهر مورد نظر و فاصله آن تامرکز متغیر خواهد بود.

روزهای کاری دفتر “تولیدی لباس کودک آدرینا” به جهت پاسخ‌گویی، پیگیری و پشتیبانی سفارشات (به استثنای تعطیلات عمومی در ایران) روزهای زوج از ساعت ۱۴ الی ۱۸ است .

سفارشاتی که در ایام فروش فوق العاده (حراج) ثبت می شوند به دلیل حجم بالای سفارشات در این ایام با تاخیر ۱ تا ۲ روز کاری تحویل شرکت پست داده خواهندشد.

کلیه سفارشات از طریق مراحل عضویت کاربر، انتخاب کالا و ثبت سفارش، تایید نهایی، ورود اطلاعات ارسال و پرداخت نهایی ثبت شده و سپس وارد مراحل پردازش وارسال کالا خواهد شد. پس از تایید نهایی سفارش و کسر موجودی کالا، کاربران امکان لغو سفارش را نخواهد داشت. حق لغو و استرداد وجه سفارش به هر دلیلی (ازجمله اتمام موجودی کالا و…) برای “تولیدی لباس کودک آدرینا” محفوظ می باشد.

در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید، مانند اتمام موجودی کالا یا دلایل فنی مربوط به زیرساخت اینترنت، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ساعت کاری به حساب مشتری واریز و به ایشان اطلاع داده خواهد شد.

بروز هر نوع آسیب دیدگی یا حادثه به هنگام حمل و نقل بر عهده “تولیدی لباس کودک آدرینا” نبوده و جبران خسارت با هماهنگی شرکت پست امکان پذیر خواهد بود.

نکته مهم:
جهت رعایت مسایل بهداشتی، احترام به حقوق سایر مشتریان و رعایت اخلاق حرفه ای، امکان مرجوعی و یا تعویض کالا وجود ندارد.

در صورتی که درخواست مرجوع کالا ناشی از قصور “تولیدی لباس کودک آدرینا” باشد, امکان عودت و تعویض میسرخواهد بود ولی اگر درخواست تعویض بعلت تغییر نظر وسلیقه ی مشتری باشد , به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.